قوانین کلی:

1.هرگونه استفاده از فروشگاه “راش جم” به هر نحوی به منزله پذیرش این شرایط و قوانین است، پس لطفا  با دقت مطالعه بفرمایید.
2.با توجه به اینکه فروشگاه ″راش جم″ در حال توسعه میباشد، ممکن است این قوانین با گذشت زمان تغییر کند و فروشگاه “راش جم” حق اعمال تغییرات را برای خود محفوظ میدارد.
3.تداوم استفاده شما از فروشگاه “راش جم” به معنای موافقت شما با آخرین نسخه شرایط و قوانین فروشگاه میباشد.
4.زدن دکمه *تایید قوانین* به منزله قبول تمامی قوانین، شرایط و متن های این صفحه میباشد.
5.شرایط و قوانین فروشگاه “راش جم” شامل – و نه محدود به- موارد زیر میباشد.

تعریف و توضیحات:

١-‘مشتری، خریدار، کاربر و شما’ به شخصی گفته میشود که به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه “راش جم” اقدام کند.
۲.’فروشگاه راش جم، راش جم، فروشگاه، سایت، وبسایت، ما، تیم انجام سفارشات، اپراتور، گروه راش جم’ فروشگاه راش جم یعنی Www.RushGem.Com  میباشد.
۳-‘اقتصادی، با واسطه و زمانبر’ به محصولاتی گفته میشود که مستقیما توسط فروشگاه “راش جم” خرید نمیشود و عمدتا با قیمت ارزان تر با واسطه سورس های خارجی انجام میشود.
این محصولات و سورس ها حداقل 90روز تست شده و هیچ مشکلی برای اکانت ها به وجود نیامده و به درخواست کاربران به سایت اضافه شده اند.

شرایط و قوانین:

۱- فروشگاه “راش جم” تحت هیچ شرایطی در حوزه فعالیت مرتبط با صرافی ها از جمله خرید و فروش ارز، اسکناس و حواله ورود پیدا نکرده و نخواهد کرد.

٢- فروشگاه “راش جم” به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏کنند احترام گذاشته و از آن محافظت میکند و همچنین متعهد می‏شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏تر و امن‏تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت “راش جم” ، شما رضایت خود را ازسیاست های فروشگاه نشان می‏دهید.

۳- مشتری در خرید های درون برنامه ای و درون بازی ای مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و تمامی اطلاعات لازم برای تکمیل خرید ) و در خرید های فیزیکی مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس و کد پستی)می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر یا اشتباه به عهده ی خود مشتری خواهد بود.

4- حتما شماره تلفنی را در پروفایل خود ثبت کنید که روشن و  در دسترس شما باشد تا سفارشاتی که نیازمند پیگیری توسط فروشگاه میباشد بتوانیم با شما ارتباط برقرار کنیم، بدیهی است در صورت نبود راه ارتباطی ذکر شده هرگونه خسارت ناشی از آن بر عهده مشتری است.

5- فحاشی، بی احترامی، استفاده الفاظ زشت، رکیک و هر نوع حرف و رفتار خارج از عرف و شرع در نظرات سایت، ارسال به پشتیبانی سایت و یا در زمان مکالمه با پشتیبانی سایت، بی شک پیگرد قانونی خواهد داشت و منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد؛ در این صورت فروشگاه “راش جم” حق لغو سفارش و عودت وجه با کسر ۲۵ درصد از کل مبلغ سفارش را خواهد داشت.

6- کنسل کردن سفارش در موارد خواص (که در بخش قوانین یا توضیحات محصولات ذکر شده) ، به ۳ روش ممکن می باشد:
الف) جایگزین کردن محصول خریداری شده با محصولات دیگر موجود در فروشگاه “راش جم”
ب) شارژ کیف پول حساب کاربری شما در فروشگاه راش جم به اندازه مبلغ پرداختی بدون کسر کارمزد
ج) بازگشت هزینه با کسر۱۰ درصد مالیات ورودی به درگاه برای سایت های دارای نماد و مجوز فعالیت طی ۷۲ ساعت کاری
7- به دستور پلیس فتا تنها در صورت ‘احراز هویت’ مبلغ بازگردانده می شود.
جهت احراز هویت، عکس کارت بانکی ای که با آن خرید انجام شده (میتوانید روی CVV2 و تاریخ انقضای کارت را بپوشانید) همراه با عکس کارت ملی صاحب حساب را جهت استعلام برای فروشگاه “راش جم”ارسال کنید.
تطابق کارت بانکی و کارت ملی الزامی است.

8- مشتری موظف است هنگام دریافت سفارش فیزیکی در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد؛ بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت کالاهای سفارش، به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه راش جم هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب مینماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

9- در سفارشاتی که با آیدی اکانت ( بدون ایمیل و رمز ) انجام میشود تمامی مسئولیت ها با خریدار بوده و خریدار موظف است آیدی آکانت را به درستی وارد کند، درصورت اشتباه وارد کردن آیدی اکانت توسط خریدار و انجام سفارش،فروشگاه مسئولیتی نخواهد داشت.

10- خریدار محترم موظف است پس از تکمیل سفارش نسبت به تعویض رمز عبور اکانت خود و فعال کردن رمز عبور دو مرحله ای خود اقدام کند؛درغیر این صورت عواقب تمامی اتفاقات ممکن با خریدار خواهد بود.

11- سفارشاتی که از طریق اطلاعات گوگل یا فیسبوک انجام میشوند نیاز به ریکاوری کد یا بکاپ کد دارند، آموزش دریافت ریکاوری کد هنگام خرید به خریداران داده خواهد شد، در صورت وارد کردن ریکاوری کد اشتباه و یا منقضی بودن آن سفارش شما ممکن است تا ۷۲ ساعت بعد از ارسال کد های جدید تاخیر بخورد.

12- فروشگاه راش جم به دلیل تحریم های موجود هیچ مسئولیتی در برابر کاد پوینت یا سیپی های واریزی که ۲۴ ساعت از خریداری آنها گذشته نخواهد داشت لذا خواهشمند است کاد پوینت های واریزی در اولین فرصت استفاده گردد و از نگهداری بیهوده در اکانت خودداری فرمایید!

13 هنگام شارژ کیف پول خود مراقب باشید، به دلایل امنیتی وجه شارژ شده به هیچ عنوان به حساب شما عودت داده نخواهد شد.

14- مشتری گرامی تا ۱۴ روز بعد از قرار گرفتن سفارش در حالت اطلاعات اشتباه و یا تایید دو مرحله حق پیگیری سفارش را دارد و درصورتی که تا ۱۴ روز هیچ گونه ارتباطی با پشتیبانی برقرار نکند سفارش از سایت حذف خواهد شد.

15- در حالت عادی سفارشات بیشتر از مبلغ یک میلیون تومان و مبالغ پایین تر در صورت تشخیص کارشناسان فروشگاه “راش جم” نیازمند ارسال مدارک هویتی و احراز هویت میباشند ، شما با خرید از فروشگاه راش جم تایید میکنید حداقل 18 سال سن برای انجام خرید های اینترنتی را دارید ، از آنجا که احراز هویت سنی و قانونی خریدار در خرید اینترنتی غیر ممکن و امری خارج از حیطه دسترسی فروشگاه “راش جم” می باشد، بدیهی است که تشخیص خرید برای افراد زیر ۱۸ سال میسر نمی باشد، با توجه به اینکه برخی از محصولات فروشگاه، دیجیتالی هستند، پس قابل عودت نمی باشند. لذا پس از تحویل محصول به خریدار، فروشگاه “راش جم” هیچگونه مسئولیتی در خصوص آن ندارد.

16-  فروشگاه “راش جم” به مشتریان خود ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش را می‏دهد.
ساعت کاری فروشگاه راش جم از 10 صبح الی 10 شب میباشد، به استثنای تعطیلات مقطعی  مانند: بروزرسانی سایت،مشکلات سراسری و منطقه ای اینترنت که مخل انجام سفارشات است و… که درشبکه های اجتماعی رسمی فروشگاه “راش جم” منتشر میشود.
بدیهی است ثبت، پیگیری، تکمیل و ارسال سفارشات در غیر ساعت کاری ممکن نخواهد بود و کلیه سفارش‏های ثبت شده در اولین روز کاری پردازش می‏شوند.

17- در حفظ و نگهداری اطلاعت حساب کاربری خود کوشا باشید، هرگونه استفاده و سواستفاده از آن برعهده شما و صاحب حساب کاربری میباشد.

18ـ پیگیری سفارشات برعهده مشتری میباشد و در صورت ایجاد هر گونه مشکل و اختلال در تکمیل سفارش مشتری موظف به پیگیری سفارش خود است.

19ـ ازآنجا که بازه های ارسال کالای فیزیکی طبق زمان بندی های خاصی تعریف میشود ، برای سفارشات شهرستان زمان تحویل کالا به شرکت پست در هنگام ثبت سفارش مشخص میشود و کاربر برای پیگیری وضعیت سفارش خود باید به استفاده از کد رهگیری مرسوله پستی به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مراجعه نماید.

20ـ در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات سفارش توسط مشتری، عدم احراز هویت مشتری و … انجام سفارشات ممکن است با 72ساعت تاخیر همراه شود.

21ـ  خرابی سایت پذیرنده بازی و نرم افزار مانع تکمیل خرید بوده و از اختیارات فروشگاه “راش جم” خارج است و تاخیر در تکمیل سفارشات بواسطه آن بر عهده فروشگاه نیست.

22- به دلیل اینکه خرید محصولات اقتصادی با واسطه خارجی انجام میشود درصورت بروز هرگونه مشکل فروشگاه راش جم هیچ مسئولیتی را پذیرا نیست.

23-بدلیل تغیر قیمت محصولات دیجیتالی با نوسانات ارزی و نرخ سورس های واسطه هیچ تضمینی بابت تکمیل خرید این محصولات با قیمت ثبت شده در فروشگاه نیست و درصورت تغییرات ناگهانی قیمت، مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت است.

زمان تکمیل و یا ارسال سفارشات :

1) تکمیل خرید عادی جم : بین ۵دقیقه الی ۶ساعت.
2) تکمیل خرید سیپی فوری و قانونی : ١دقیقه الی 2ساعت.
3) تکمیل خرید بسته های اقتصادی : 1ساعت تا 1روز در حالت عادی ولی ممکن است بعلت ارور یا تعداد زیاد سفارشات تا 7روز با تاخیر انجام شود .
4) ارسال محصولات فیزیکی : فروشگاه راش جم متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشات فیزیکی ثبت شده را به دست اداره پست جهت ارسال مرسولات به سراسر ایران  تحویل دهد.

مشتری حق کنسل کردن سفارش و بازگشت هزینه بدون کسری را در موارد زیر دارد:

۱.تحویل ندادن محصول فیزیکی به اداره پست حداکثر بعد از 3روز کاری
2.تکمیل نشدن سفارشات فوری و قانونی بعد از 1روز کاری
3.تکمیل نشدن سفارشات اقتصادی بعد از 14 روز کاری

راه های ارتباطی:

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، فروشگاه “راش جم” یعنی www.rushgem.com است.
ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‏گیریم. فروشگاه راش جم هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.rushgem.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏های گفتگوی اینترنتی همچون پیام رسان های غیر رسمی و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏ها با شما تماس نمی‏گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏توانند از آدرس‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

تمامی قوانین، مقررات و امکانات سایت برای رفاه حال شما مشتریان عزیز ایجاد شده و هدف ما جلب رضایت شما است، درصورتیکه اقدامات شما در فروشگاه راش جم باعث تخریب، کاهش سرعت وبسایت، ارسال اسپم برای سایت یا سوء استفاده از امکانات فروشگاه راش جم باشد (مثل بازدید فیک، استفاده از نرم افزار یا وب سایت های مختلف برای افزایش بازدید لینکها و… ) شما متخلف بوده و مجرم شناخته شده و از مراجع قضایی بابت کلاهبرداری و نفوذ شکایت به عمل خواهد آمد ، توجه فرمایید که شما در زمان خرید هر محصولی موظف به مطلالعه و تایید قوانین سایت میباشید، پس قبل ازخرید باید بر اساس قوانین عمل نمایید.

با تشکر