مقدار سی پی لازم برای گردونه های کالاف دیوتی موبایل

گردونه (Lucky Draw) پرفروش ترین قالب فروشگاهی محصولات کالاف دیوتی موبایل و تنها راه بدست آوردن لجندری (Legendary)، لگسی(Legacy) و متیک(Mythic) برای شخصی سازی اسلحه و کرکتر است که با استفاده از سی پی قابل خرید میباشد.
گردونه ها معمولا بجز اسکین برای آیتم های اصلی دارای کالینگ کارت، ایموت، اسکین وسایل نقلیه بتل رویال، اسکین اسلحه، اسکین چتر نجات، قالب آواتار و … هستند.

گردونه Omnipotent: اسکین لجندری کرکتر Ghost

گردونه Omnipotent: اسکین لجندری کرکتر Ghost

کلیات گردونه:

  • هر گردونه داری 10آیتم و اسکین خاص است.
  • با خرید هر شانس به صورت تصادفی یکی از آیتم های گردونه رو دریاف میکنید.
  • گردونه برعکس جعبه (Crate) آیتم تکراری نمیدهد و برای کامل کردن آن و دریافت همه ی آیتم ها فقط کافی است 10بار شانس خودتون رو امتحان کنید.
  • احتمال دریافت آیتم ها برابر نیست.
  • مقدار سی پی مورد نیاز در هر شانس نسبت به شانس قبلی بیشتر است.
  • مقدار سی پی  مورد نیاز نسبت به ریجن اکانت متفاوت است.
  • مقدار سیپی مورد نیاز در انواع گردونه ها متفاوت است.
  • انواع کلی گردونه ها: 1.لجندری (Legendary) 2.لگسی(Legacy) 3.متیک(Mythic)
  • گردونه تنها راه بدست آوردن اسکین های لجندری،لگسی و متیک، برای اسلحه و کرکتر است.
  • هر گردونه مدت محدودی در فروشگاه برای همه قابل خرید است و بعد آن از فروشگاه عمومی خارج میشود ولی شانس اصافه شدن آن در بخش For You است.
گردونه Dark Side: اولین کرکتر لجندری

گردونه Dark Side: اولین کرکتر لجندری

 

سی پی مورد نیاز گردونه برای هر ریجن

مقدار سی پی مورد نیاز برای هر نوع گردونه تفاوت جزئی دارد ولی تفاوت اصلی و اختلاف قیمت قابل توجه در ریجن اکانت است.

مقدار سی پی مورد نیاز برای تکمیل گردونه کالاف دیوتی موبایل در هر ریجن به شرح زیر است:

ریجن هند: سی پی‌ مورد نیاز برای دریافت همه ی آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی موبایل در ریجن هند حدودا 5.000 سی پی است که در گردونه های متیک تا 6.000 سی پی میرسد.
برای مثال در گردونه های معمولی(اسلحه لجندری) به ترتیب در هر شانس 10 – 30 – 50 – 120 – 200 – 320 – 520 – 800 – 1100 – 1800 و در مجموع 4.950 سی پی مورد نیاز است.

ریجن ایران: این مقدار در ریجن ایران افزایش قابل توجهی دارد، چیزی در حدود 9.000 سی پی و در گردونه های متیک 10.000 سی پی است.
برای مثال در گردونه های معمولی(اسلحه لجندری) به ترتیب در هر شانس 20 – 55 – 80 – 210 – 350 – 560 – 900 – 1400 – 1900 – 3200 و در مجموع 8.675 سی پی مورد نیاز است.

ریجن آمریکا: اکانت های ریجن آمریکا با اختلاف گرونترین هستند به طوری که به نسبت ریجن هند تقریبا 3برابر افزایش قیمت دارد و برای هر گردونه چیزی حدود 13.000 سی پی تا 14.000 سی پی خرج میشود.
برای مثال در گردونه های معمولی(اسلحه لجندری) به ترتیب در هر شانس 30 – 80 – 120 – 300 – 500 – 800 – 1300 – 2000 – 2800 – 4700 و در مجموع 12.630 سی پی مورد نیاز است.

*توجه:
1.تفاوت قیمت در ریجن ها هیچ تاثیری در کیفیت و آیتم های گردونه ها ندارد و کاملا یکسان هستند.
2.سی پی مورد نیاز گفته شده در گردونه های متیک فقط برای تکمیل گردونه است در حالی که میتوان بعد از دریافت آیتم متیک(اسلحه یا کرکتر)، به وسیله خرید کارت متیک نسبت به ارتقا سطح و تکمیل ویژگی های آن اقدام کرد.
3.ریجن آمریکا و اروپا یکی هستند با اسم های متفاوت.

گردونه Knight's Crusade: بهترین کرکتر متیک؟

گردونه Knight’s Crusade: بهترین کرکتر متیک؟

 

بهترین ریجن برای کالاف دیوتی موبایل ؟

ریجن هند، با توجه به توضیحات گفته شده مشخصا بهترین ریجن برای کالاف دیوتی موبایل ریجن هند است چرا که اختلاف قیمت آن با ریجن ایران و مخصوصا ریجن آمریکا بسیار زیاد است.

*مهم: امکان تغییر ریجن برای اکانت ها وجود ندارد
پس با توجه به اختلاف قیمت ریجن ها و وضعیت اقتصادی، عمیقا توصیه میشود برای اکانت هایی بجز ریجن هند مخصوصا ریجن آمریکا گردونه خرید نکنید و اگر قصد خرید هر چیزی در بازی اعم از گردونه، بتل پس، کریت و … را دارید حتما اکانت ریجن هند بسازید.

اگر به دلیل نداشتن آیپی اختصاصی امکان ساخت اکانت ریجن هند رو ندارید، میتونید با کمترین قیمت با ایمیل شخصی خودتون اکانت ریجن هند رو از فروشگاه راش جم خرید کنید.

از کجا سی پی بخرم؟

سی پی مورد نیازتون رو با اطمینان از فروشگاه راش جم خرید کنید: کمترین قیمت،سریعترین واریزی

دیدگاهتان را بنویسید

محتوای جدول

سبد خرید